Τρίτη 17 Ιουλίου 2007

Αμαλία - Ο καλός αγώνας

Δεν βλέπει τηλεόραση.
Δεν σερφάρει στα μπλογκς.
Σήμερα έπεσε κατά τύχη πάνω στο θέμα της αμαλίας.
fakellaki.blogspot.com
Πήγε να κλάψει. Είναι δύσκολο γι' αυτόν να κλάψει.
Ρε αμαλία τι ψυχάρα έχεις ?
Μακάρι να σε είχε γνωρίσει.
Θα του έδινες τουλάχιστον λίγη δύναμη.
Θα του έλεγες πως κλαίς.
Δώσε μας όλους λίγη δύναμη όπου και να σαι.
Την χρειαζόμαστε για να συνεχίσουμε τον "καλό αγώνα".
Ο "καλός αγώνας" μπήκε στην ζωή του σαν ιδέα το πάσχα.
Είναι από το βιβλίο του Πάουλο Κουέλο : Το ημερολόγιο ενός μάγου.
Άξιζε το οκτάωρο που έκανε για να το πιεί.

Τι είναι ο "καλός αγώνας";
Απλό είναι : είναι ο αγώνας για να κάνει κανείς το καλό. (Οχι στον εαυτό του αλλά στους άλλους. ) Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο δείχνει. Μπορεί εύκολα να το κάνει κανείς. Κάνε το καλό και ρίχτο στο γυαλό λέει η παροιμία.

Το δύσκολο της υπόθεσης είναι να μείνει κανείς σταθερός σε αυτό το σημείο.

Φιλαράκι μου λές ότι εντάξει είμαι σωστός και προσεκτικός και πάντα προσπαθώ για το καλό και μπλά μπλά μπλά. Αρχ*ια θα σου πώ. Φάε κανά δυο σφαλιάρες και θα σου πώ εγώ μετά για τον καλό αγώνα.
Να δούμε με τί δύναμη θα γυρίσεις το άλλο μάγουλο, όταν είσαι κουρασμένος στενοχωρημένος άφραγκος και μόνος και και και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς.
Να δούμε τι θα γίνει όταν δείς μπροστά σου την εύκολη λύση να απλώνεται (η οποία ΞΕΡΕΙΣ ότι είναι ... πως να βρώ άλλη λέξη από το ΚΑΚΟ για να την περιγράψω ) και να μην την αγκαλιάσεις σαν ένα μωρό που απλώνει τα χέρια για να βρεί μια πρόσκαιρη στιγμή ασφάλειας.

Ο κακός αγώνας :Τεμπελιά - αδιαφορία- ωχ αδερφισμός- διαφορά θεωρίας και πράξης. Ο εύκολος αγώνας.
Πχ:
Στον στρατό παρουσιάστηκε σε ένα μεγάλο κέντρο όπου σε κάποια στιγμή τον στείλανε να φυλάξει σκοπιά σε ένα φυλάκιο που τι πιο συνηθες ; είχε πενταβρώμικες κουβέρτες!
Τίγκα στην σκόνη. Οι φαντάροι όλοι γκρινιάζανε. Γκρίνιαζε και αυτός. Τίναζε την κουβέρτα και έβγαινε τόνους η σκόνη. Θα ήθελα να ξερα ποιός είναι ο μαλάκας που είναι υπεύθυνος για τις κουβέρτες.

Μετά από μήνες αφού πέρασε εκπαίδευση δόκιμος και πήγε στην παραμεθόριο και έμαθε τα κόλπα του στρατού, επιστρέφει πάλι στο κέντρο. Δόκιμος πια παλιός και έμπειρος. Υπογράφει χρεωστικά, αναλαμβάνει υπηρεσίες και μπλα μπλα μπλα. Μετά από κανά δυο μήνες του λέει ο διοικητής: δεν πάς από το φυλάκιό σου να δείς την καθαριότητα;
Ναι πήγε από κει και διεπίστωσε ποιός είναι ο μαλάκας της υπόθεσης : Ο ΕΑΥΤΌΣ ΤΟΥ.
Καλή φάση.
Ποτέ δεν έλενξε τι ήταν αυτό που υπόγραψε. Ποτέ δεν έμαθε ότι ήταν υποχρεωμένος από τον κανονισμό να αλλάζει τα σεντόνια και τις κουβέρτες τρείς φορές την εβδομάδα. Ποτέ δεν τον έννοιαξε κάν. Γιατί ; Γιατί μπήκε μέσα σε έναν τρελό χορό και άρχισε να χορεύει μαζί με τους άλλους. Οχι φιλαράκι τραγουδάγαμε όλοι. Στον στρατό δεν κάνεις ποτέ κάτι παραπάνω από αυτό που σου λένε. Θα πήξεις αλλιώς. Θα τρέχεις συνέχεια. Θα σε κοροιδεύουνε κιόλα.
Οχι . Αραξε και θα περάσεις καλά. Πρόσεχε τους φίλους σου και μην τσαμπουκαλεύεσαι με το σύστημα. Δεν θα αντέξεις.
Καλά ρε φιλαράκι θα κάνω ότι μου λές . Παλιός είσαι στην ζωή κάτι θα ξέρεις παραπάνω.

Βλέπεις την αντίφαση στην οποία οδηγεί η λογική αυτή;
Ποιός είναι ο ΚΑΚΟΣ;
Εγώ ;
Εσύ ;
Το σύστημα;
Ποιός είναι ο ΚΑΛΟΣ;
Εγώ ;
Εσύ ;
Το σύστημα ;

Οχι φιλαράκι δεν είσαι εσύ.
Οχι δεν είναι το σύστημα.
ΕΓΩ είμαι ο καλός και ο κακός και ο άσχημος μαζί.
Εγώ είμαι το σύστημα .
Δεν είμαι μέρος του όλου;
Οταν έχω λειώσει στην δουλειά και έρχεσαι την τελευταία στιγμή λίγο πριν πέσω για ύπνο ,να ξεκουραστώ κι εγώ ρε αδερφέ, και μου ζητάς βοήθεια... Τι κάνω ΕΓΩ? Είμαι κουρασμένος ρε φιλαράκι σου λέω και σε χτυπώ υποκριτικά στον ώμο δήθεν να σε παρηγορήσω. Μην το τραβήξω στο άλλο το άκρο και σου ζητήσω φακελλάκι για να σε βοηθήσω. Α ρε αμαλία . Μπράβο σου. Δεν λύγισες.
Μπράβο.
Φιλαράκι πως θα κάνω συνεχώς τον καλό αγώνα? Πες μου σε παρακαλώ γιατί κουράστηκα και χάνομαι δεξιά και αριστερά.
Δεν ξέρω ρε φιλε. Είμαι πολύ κουρασμένος τώρα. Γράφω τόσην ώρα στο πληκτρολόγιο.
Κι εγώ ρε φίλε είμαι κουρασμένος. Διαβάζω τόση ώρα άδειες κενές παραγράφους με ωραία bold γράμματα. Τι να κάνω; Είμαι πιο κουρασμένος από σένα.
Φιλαράκι τι να σου πώ...
Ωχ αδερφέ δεν υπάρχει λύση. Δεν εχω την δύναμη να την ακολουθήσω.
Αν θές όμως να προσπαθήσεις για μένα, όχι για σένα.
Υπάρχουν κανά δυο κανόνες που μπορείς να ακολουθήσεις:
1 Βάλε στο μυαλό σου πειθαρχία. (μην λές άλλα και κάνεις άλλα...)
2 Μην ξεχνάς ότι ο αντίπαλος δεν είναι πάντα κάποιος άλλος. Μήπως είσαι εσύ? Βρές κάπου μια πηγή δύναμης. Εναν δάσκαλο, ένα βιβλίο, μία ιδέα, ένα μοναστήρι, ένα νησί , ένα φύλλο , τον θεό , κάτι.. Κάτι που περιέχει αγάπη ή καλύτερα.. Αγάπη. Ξέρεις τι είναι Αγάπη το έχεις νοιώσει και εσύ έτσι δεν είναι; Δεν μπορώ να στο πώ εγώ. Απλά δεν ξέρω τι έχεις νοιώσει. Οτι και να σου πώ θα είναι άκυρο.
3 Συνέχισε τον καλό αγώνα μέχρι τέλους. Αντέχεις!

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου φίλε. Διάλεξα να σου απαντήσω γιατί έχουμε το ίδιο όνομα. Ξένο με λένε και μένα αν και νομίζω πως το δικό σου είναι ψεύτικο όνομα.
Λοιπόν εμένα να με λες παράξενο και δεν θα πέσης έξω. Είμαι παράξενος στα αλήθεια. Εσύ νομίζω πως το παίζεις παράξενος. Ποιός ξέρει γιατί? Κάποιο λόγο θα έχεις. Πάω πάσο και σε δέχομαι έτσι. Να κάνουμε κουβέντα και βλέπουμε.
Μένω όπου βρεθώ. Μέσα στη νταλίκα Είμαι νταλικέρης και δεν θέλω να μένω σε ξενοδοχεία και άλλα τέτοια. Παράξενος είπαμε. Τώρα θα μου πεις που πλύνομαι. Παντού έχει νερά ο Θεός. Φροντίζω να τα συναντώ, όπως φροντίζω να συναντώ και άλλα πράγματα που με ενδιαφέρουν. Μιά γυναίκα ας πούμε. Δεν με νοιάζει αν είναι όμορφη. Είχα γνωρίσει κάποτε μιά όμορφη. αλλά δεν την αντεξα και πολύ. Μετά την πράξη ρε φίλε ήθελα να φύγω όσο πιό μακρυά μπορούσα. Μόνο μιά γυναίκα από όσες γνώρισα μου 'αρεσε να είμαι μαζύ της, πιό πολύ μετά που τέλειωνε η πράξη παρά πριν. Μα αυτή δεν θα το πιστέψεις την έδειωξα γιατί είμουν μαλάκας και δεν της έλεγα πως την αγαπώ. Την παίδευα όπως παιδεύουν το λινάρι.
Έφυγε. Χτυπώ ακόμα το κεφάλι μου.
Ένα φίλος μου έδωσε αυτό το όνομα από ένα γράμμα που είχες στείλει σε μιά κοπέλα λέει που δεν ήξερες. Εγώ δεν ξέρω τι γίνεται και καλά με τους κομπουτερ μα σκοτώνω την ώρα μου. Αν θέλεις ασ γίνουμε φίλοι αφού έχουμε το ίδιο όνομα και σου αρέσουν τα ταξείδια. ο Παράξενος φίλος σου

Ανώνυμος είπε...

Φίλε εγώ είμαι πάλι ο παράξενος. Σε παρακαλώ ρε φιλαράκι αν γνωρίσεις καμιά γυναίκα σαν εκείνη που είχα , ξέρεις που μου άρεσε πιό πολύ μετα θυμήσουμε. Αν είναι η δική σου κράτα την και μην την αφήσεις ποτέ. Αν είναι κανενός φίλου σου και δεν την πάει, υπάρχουν πολοί μαλάκες μίλησέ μου εδώ με αυτό το τρόπο. ΦΊΛΕ ΤΟ ΌΝΕΙΡΟ ΤΗς ΖΩΉς ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΉΣΩ ΜΙΑ ΤΈΤΟΙΑ ΓΥΝΑΊΚΑ. νΑ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΜΙΛΏ ΜΑΖΎ ΤΗς ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΊΓΩ ΤΑ ΑΥΤΙΆ ΜΟΥ ΌΧΙ ΝΑ ΤΑΚΛΈΙΝΩ. θΑ ΣΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ
ο πΑΡΑΞΕΝΟς ΦΙΛΟς ΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά φίλε. Είμαι ο παράξενος.
Με έγραψες κανονικά βλέπω.
Ο Φίλος μου έκανε λάθος ότι μπορούσες να γίνεις φίλος μου. Ας είναι από λόγου σου. Μπορεί καμιά φορά να τα ξαναπούμε
άντε γειά.
Ο Παρά..ξένος

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου ανώνυμε φίλε.
Το είχα ξεχάσει τελείως το blog μου.
Το όνομά μου είναι όντως ψεύτικο.
Το πήρα από ένα βιβλίο : ο ξένος του Αλμπέρ Καμύ. Είναι αλγερινός ξέρεις.
Διαβάζεις? Αν ναι διάβασέ το είναι μικρό και ευκολοδιάβαστο. Αν όχι... δικαίωμα.

Είσαι όντως παράξενος αφού δεν κοιμάσαι σε ξενοδοχεία. Ισως είναι καλύτερα έτσι . Συνέχεια στην γύρα.
Ωραίο το όνειρό σου. Μακάρι να είχα και εγώ όνειρα. Τουλάχιστον στον ξύπνιο μου.

Τώρα τελευταία βέβαια έχω αρχίσει να ονειρεύομαι πάλι. Ονειρεύομαι τον εαυτό μου συνειδητά παρών σε αυτόν τον κόσμο και όχι σε έναν άλλο.

Ανώνυμος είπε...

Γιά Ρε δεν σε περίμενα. Είπα να δω άν θυμήθηκες να απαντήσις. Αφηρημένος είσε φίλε μου . Πολύ.
Μου τα λες σαν να είσε και μορφωμένος. Δεν τους πολύ μπορώ αυτούς τους τίπους αλλά δικαίωμα που λες και συ. Περίεργα λιγάκι μου τα λες. Σαν αυτούς που πιστεύουν στον παράδεισο. Δικαίωμα. Τι θα πει ονειρεβεσε τον εαφτό σου παρών σε αυτό τον κόσμο. Δεν είσε ή είσε φευγγάτος. Βλέπω πολόυς τέτιους στο δρόμο. Λες και δεν πατάνε στη γη αδερφάκι μου. Μου αρέσει να χαζεβω τις φάτσες τους. Αυτό το κόλπο μου το είχε πει κάποτε μιά γυνεκα καλή της ώρα όπου και νάναι Παρατήρα λέει τις φάτσες των ανθρώπων και προσπάθα λέει να καταλάβις τι διάολο έχουν μέσα στο κεφάλι τουσ. Άν σου αρέσει αυτό που έχουν μίλα τους. Αυτή όμως ήταν δημοσιογράφος. Δεν την γνώρισα ποτέ από κοντά μα της έστελνα σημειώσεις στη διεύθυνση της εφημερίδας και πάντα μου απαντούσε. Μη φανταστής καμιά μεγάλη εφημερίδα. Την έπερνε η μάνα μου από το χωριό της αλλά μου άρεσε και μένα και τη διάβαζα. Αυτή η γυνέκα έγραφε με ψεφτικο όνομα σαν εσένα καλή ώρα. Μου έγραφε πολλά ωραία θα σου τα πω καμιά φορά. Όχι να βρεθούμε. Δε θέλω να σε γνωρίσω. ξέρεις γιατί. όποιον βλέπω στο δρόμο να λέω, βρε μπας και είναι αυτός ο φίλος μου. Έτσι θα τους βλέπω όλλους σα φίλους μου. Και αυτό το κόλπο αυτή η γυναίκα μου το είχε μάθει. Η κουσελού. ¨ετσι ήταν το ψεύτικο όνομά της. Στο χωριό της μάννας μου κουσελού λένε την κουτσομπόλα.
Ρε γέλιο που κάναμε με αυτά που έγραφε. Αν βρω καμιά εφημερίδα τέτοια θα σου τη στείλω αν μου πείς που. Λοιπόν αυτό το βιβλίο το ΞΕΝΟΣ θα το πάρω να το διαβάσω μόλις γυρίσω από την Ιταλία που πάω να φορτώσω. Βρε λες να με μάθεις να διαβάζω. Πλάκα θάχει. Θα το δοκιμάσω. Μπορεί να μου αρέσει.
Φίλε πολύ χάρηκα που μου απάντησες Ρε. Γυναίκα ΄όπως τη θέλω δεν έχω βρει ακόμα. ΘΑ ΒΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΆΕΙ.
Κάθε μέρα τόσες ρε γαμό βλέπω δεν θα πετύχω αυτήν που θέλω. Ξέρεις
Έναν αρχαίο που τον έλεγαν οδυσέα.
Έτσι γυρίζο και γω σαν αυτόν. Αυτός λέει έψαχνε να βρεί το νησί του. σε όλη του τη ζωή. Εγώ όλο φεύγω από το νησί μου. Δεν μούρχεται να παλουκοθώ εκεί. Θέλω να γυρίζω.
Παράξενος σου λέω. ¨ονομα και πράμα.
Γιά Ρε και έχι μεγάλη πλάκα να σου γράφο μετον κομπιουτερ και να μι σε ξέρω. Μου θυμίζεις εκείνη τη γυνεκα που σούλεγα. χάρηκα πολύ ρε που μούγραψες. στα αλήθια χάρικα.
άντε γιά σου.

ksenos είπε...

γειά σου ρε παράξενε.
Χάρηκα που ξαναρήρθες και απάντησες.
Ελεγα: μαλακία έκανα που δεν κοίταζα το blog τόσο καιρό και έχασα μια καλή κουβέντα. Από αυτά που μου έγραψες μου κίνησες το ενδιαφέρον. Μου φαίνεται κατ' αρχάς πολύ παράξενο να μην είσαι σταθερός καθόλου. Καλά έχω και ένα φιλαράκι ταρίφα και μου τα λέει αλλά εσύ δεν είσαι πραγματικά καθόλου σταθερός.
Ωραία και η ιδέα σου να μην βρεθούμε αλλά πιο ωραίος ο λόγος. Από αύριο θα κοιτάζω και εγώ τους οδηγούς ..
Ωραίο θα ήταν να βρισκόμασταν καμμια φορά τυχαία στην εθνική. Ψιλογυρνάω με την μηχανή αλλά όχι τόσο πολύ τώρα με τα κρύα.
Δεν ξέρω αλλά αυτή η φάση με το τυχαίο με κολλάει απίστευτα. Από μικρός μου άρεσε.


Είμαι όντως αφηρημένος. Ωρες ώρες δεν μπορώ να μαζέψω το μυαλό μου. Ναί είμαι φευγάτος σαν αυτούς που βλέπεις και δεν πατάνε στην γή. Μερικές άλλες φορές δεν είμαι . Καπου παίζω στα όρια.
Ναί είμαι "μορφωμένος" όπως λές. Ισως και αυτό να φταίει για τα όρια που σου έλεγα.
Ωραία σου τα έλεγε η κουσελού.

αν θές μπορούμε να επικοινωνούμε στο mail:
stavrax(papaki)gmail.com
αντί για (papaki) βάλε @ ...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε καλημέρα. Ήχα σκοπό να φίγω σήμερα μα λέω ας φίγω την Δευτέρα. Να δω και κανενα φιλαρακι εδω. Μου άρεσε πολί που μου έγραψες. Κοίτα ρε κάτι πλάκες. Φαίνεται πως πάντα μου άρεσαν αφτες οι πλακεσ. Από τον κερό που αλληλογραφούσα με την κουσελού. Και επιδή έίσε μορφομένος ρε πρέπει να πετάς στα σίνεφα? Ορέα είνε να σκέφτεσε σωστά ότι κε αν είσε. Αυτά τα όρια που λες πάλι, θες να πεις πως περπατάς στην άκρη του πεζοδρομίου και αν πέσης θα σε φάει κανένα παιδί σαν κε μένα χορίς να το καταλάβη. Επικινδινα πράματα φίλε. και για σένα και για το πεδί που θα σε φάει. Γιατί ρε φίλε δεν πατάς στη Γή? Μήπως έχεις κάλους. Φοράς στενά παπούτσια ρε. Δε μου φένετε αφου καβαλάς μηχανή. Ορέα ίνε με τη μηχανή. Πιό μικρός ίχα και εγώ. Μου άρεσε να τρέχω μα η μάνα μου κόντεβε να πεθάνει. Κάθε φορά που έφεβγα μέχρι να γιρίσω ίχε πλέξει ένα πουλόβερ. Δεν μπορούσε να κιμηθη. Όλα της τα λεφτα πίγεναν να αγοράζει μαλιά. Το ίχα γράψι και στην κουσελού αφτό κε μου είχε πει πως ινε πολί ορέο να έχις αθρόπους να νιάζοντε για σένα. Αφτό το είχε γράψι και στην εφιμερίδα της με όμορφα λόγια για τα πεδιά με τις μιχανές. Ειχα συγκινηθη που το είχα διαβάση. Η ζωή μας΄λέει ινε ένα πράμα που δεν ξανάγινε ποτέ κιουτε θα ξαναγίνει ποτέ. Όσα εκατομύρια χρόνια έχουν περάσι κε όσα θα περάσουν. Ετσι σκέφτηκα πος πρέπει να μην κάνω βλακίες με τη ζωή μου.
Αν το καλοσκεφτής φίλε αυτό που μου είχε γράψει τότε αυτι η γινέκα θα αγαπάς τι ζωή σου. Τόρα όταν οδηγό το θιμάμε πάντα κε προσέχο όχι μόνο για μένα αλά και γιά τους άλους. Σκέψω λέω αυτί η γιν΄εκα να γενήση κάποτε ένα σπουδέο άθροπο. Πόσο σπουδέα μπορί να ίνε η ζοί της. Αντε φίλε γειά.

Ανώνυμος είπε...

Αδερφάκι τι έγινες ρε. Πάο κε έρχωμε Ιταλία και εσι τίποτα. Πάλι ξεχάστικες. Αντε να δούμε ήντα θα ΄γηνη με σένα.

Ανώνυμος είπε...

Ξεχάστηκα ρε να σου πο χρόνια πολά. Σίμερα γιορτάζουν οι εροτευμένι. Μαλακίες βέβαια αλά τέλος πάντον. Εσί ισε εροτευμένος? Αν ίσε χρονια πολά

ksenos είπε...

ναι ρε φιλε ξεχάστηκα πάλι.
Οχι δεν ήμουν ερωτευμένος στις 14 φλεβάρη.
Δεν είμαι ούτε και σήμερα.
Κι εσύ φαντάζομαι δεν είσαι ερωτευμένος.
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα σου.
Δεν ξέρω γιατί το λέω αυτό.
Νομίζω ότι επειδή το θέλεις πολύ θα γίνει.
Παρατήρησα ότι οι κουβέντες σου περιστρέφονται γύρω από αυτό το θέμα όπως εσύ περιστρέφεσαι ελλάδα ιταλία.
Εγώ αναχωρώ σήμερα για μία μίνι απόδραση στην άνδρο. Το περιμένω πως και πως.

Απορία.
Γιατί το πρώτο σου μύνημα δεν έχει κανένα ορθογραφικό ενώ τα επόμενα είναι χάλια? Μπας και δεν είσαι το ίδιο πρόσωπο? Οπως και να ναι δεν πειράζει εγώ υποθέτω ότι είσαι το ίδιο. Αλλωστε τι διαφορά έχει ?

Πες μου τι βλέπεις στον δρόμο που οδηγάς τόσες ώρες? φαντάζομαι ότι κάτι βλέπεις. Δεν μπορεί να βλέπεις μόνο άσφαλτο και αμάξια..

Κάπου πιστεύω ότι μετά από πολλές ώρες οδήγησης αρχίζεις να πλέεις μέσα στην εθνική. Ετσι τουλάχιστον το φαντάζομαι.
Η για την ακρίβεια να πλέεις μέσα στον χώρο και τον χρόνο.

Να σαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Γειά χαρά. Πολί χάρικα που μου έγραψες. Μπράβο Το προτο μου γράμα το έγραψα με το φίλο που μου έδιξε τον τρόπο που θα σου γράφο, Αφτός κάθε φωρά που έκανα λάθος αφτό που εσης οι μορφομένι λέτε ορθογραφικο μου έδηννε μια σφαληάρα. Έφαγα του κόσμου της κατραπακιές. Κάποια στηγμή του έδοσα κε εγό διό μες τη μούρη. Μιά για σένα κερατά, του λέω και μιά για το δάσκαλο που σε μάθενε γράματα. Δεν έχο τίποτα με τους μορφομένους Τους αγαπό αλα αυτός ο μπάσταρδος που κε αφτόν τον αγαπό εκίνο το βράδι με στάβροσε. Α ο ξεφτίλας, Χτες βράδι ήμαστε μαζί. Με ρότησε αν σου γράφω. Φιλαράκι ααν δεν πας τα λάθι μου να το κόψο ρε μην ξεχάσις αφτά που σου έμαθαν. Εγό δεν τα πήγενα τα γράματα αλά μην νομίζης πως κε εκίνα με πήγεναν. Οσπου μια μέρα τους ίπα. Ρε δεν πάτε να γαμηθήτε κε να με αφίσετε ήσιχο.
Στο δρόμο που τριγιρνό βλέπο πολά. Βλέπο εφτιχία βλέπο δοιστιχία, Βλέπο ομορφιά μλέπω ασχίμια. βλεπο το παρελθών βλέπο το μέλον βλέπο τα βουνά βλέπο κε τι θάλλασα την αγάπι μου, βλέπο κε τον ουρανό. Πολές φορές βλέπω και μιά γυναίκα να με αγαπά. Να με αγαπά με τιν αγάπι που θέλο. Να με κιτάζι στα μάτια κε να λιόνι. Να τις κρατό το χέρι και να περπατούμε όρες ατελίοτες Και το βράδι στο κρεββάτι να την ανεβάζο κε να με ανεβάζι στον ουρανό. Άστα σου λέο είμε δίσκολος κε παράξενος. Οι πιο πολλές με κιτάζουν στην τσέπη. Της λέω στα μάτια κίταμε ρε. Κε ξέρεις τι μου ίπε. Γιατί ανάκρησι θα μου κάνις,
Αλά εσύ φίλε γιατί δεν ΄΄ισε εροτεβμένος. Γιατί .Τραβάς κε σι
τετιο ζορι. Θελο να μου τα πις.
Φίλι 'ιπαμε. φίλι ε

Ανώνυμος είπε...

Εγό ίμε πάλι. πίγες στιν άνδρο μοναχός σου ρε. ξέχασα να σε ροτίσο .

Ανώνυμος είπε...

Εγό ίμε πάλι. πίγες στιν άνδρο μοναχός σου ρε. ξέχασα να σε ροτίσο .

Ανώνυμος είπε...

εεε τι έγινε ρε πάλι τα ίδια?
Πάλι χάθικες ξύπνα ρε.

ksenos είπε...

Γειά σου παράξενε.
μάλλον πάλι χάθηκα.

ναι στην άνδρο πήγα μόνος μου.
Μου αρέσει να ταξιδεύω μόνος μου.
Καβάλησα την μηχανή και εξαφανίστηκα.
Μου αρέσει να εξαφανίζομαι και μου αρέσει να χάνομαι σε χωματόδρομους και ερημικές παραλίες.
Αν είναι δυνατόν να μην βλέπω κανέναν.

Σε ευχαριστώ που με ξυπνησες.

Ισως να χρειάζομαι ένα ξυπνητήρι.
Πιστεύω πως όσο περνανε τα χρόνια το πιο δύσκολο πράμγα είναι να καταφέρνει κάποιος να είναι παρών. Παρών στο τώρα.
Και όχι στο χθές ή στο αύριο.

Εσύ το καταφέρνεις?

Ανώνυμος είπε...

φιλαράκι γιά. Αύριο ξημερόματα φεύγω. ήμουν εδώ αυτές τις μέρες. Όπως γύριζα από Ιταλία είπα να σταματίσω στην Πάτρα να δο το καρναβάλι. Αιδίες. Αυτά είναι βραζιλιάνικα καμόματα. Η δικές μας αποκριές με όπος τις γιορτάζουμε εμίς δεν περιγράφοντε. ΑΥΤΌ ΙΝΕ ΚΑΡΝΑΒΆΛΙ. Στο χοριό της μάνας μου.
Γιατί χάνεσε έτσι στα καλά του καθημένου. Τι σε τρώη ρε φιλαράκι.
τέλος πάντων καταλαβένω πως δεν θέλις να πις. Δικέομα.
Ναι ρε τα καταφέρνω να ίμε παρόν. κε πρότα πρότα να σου απαντό στις ερωτήσις σου πράγμα που εσί δεν κάνις πάντα. Ϊμε παρόν γιατί παρατηρό τα πάντα γίρο-γίρο. Ιμε παρόν γιατί ακούο, γιατί κρίνω κε διαλέγο αφτό που θεορό σοστό κε καλό. Όπος με τι γυνέκα που σου έλεγα πος τις ζιτούσα να με κιτάζι στα μάτια όταν με κιτάζι κε αφτί μου απάντισε '''τι ανάκρισι θα μου κάνις¨¨¨έκανα αφτο που έπρεπε. Τιν έδιωξα. Ιμε παρον πάντα κε τα καταφέρνο γιατι αγαπό τι ζοή, όπος μου ίχε πη και η κουσελού αν τιν θιμάσε. Νε ρε ίμε παρόν γιατί αγαπό τη ζωή κε πιστέβω πος κε στην άλη ζοί θα ίμε παρόν ξέρις γιατί. Γιατί αγαπό και τα μέσα μου. Αφτα δηλαδί που εσθάνομε κε που δεν ντρέπομε να τα λέο . Ακόμα κε στο φιλαράκι το μορφομένο κε σε σένα που ίσε μορφομένος. Αγαπό τι ζοί ρε. πολί μου αρέσι Κε θα μου άρεσε πιό πολί αν ίχα πλάι μου κε μιά γινέκα όπος την θέλω. Να απογιοθό που λέτε εσις η μορφομένι. να πετάξο. Αύριο χαράματα φέβγω. Θα γιρίσο σε μιά βδομάδα.Αν σε έχι πάρι πάλι ο ίπνος θα σε ξιπνίσ. ω.΄ Σου το ιπόσχομε έχις φίλο σπαθί κε μη φοβάσε.
Ο Παράξενος.

Ανώνυμος είπε...

΄Φίλε μου. Με έχις καταφέρι και σε σκέπτομε. Γύρισα από Ιταλία αλλά δεν ίχα νέα σου. ίχα και ένα ψιλοατίχιμα καθός έμπενα στο καράβι. ένας αφιριμένος ήρθε και έπεσε απάνο μου. Εφτιχός δεν χτίπισε. Ήταν τιχερός ο μαλάκας. Κε εγό ίμουν τιχερός γιατί θα ιχα τραβίγματα. Το ξέρις πος πολές φορές ταξιδέβο και λέο από μέσα μου τι να γίνετε το φιλαράκι μου τόρα και τι το βασανίζι. Γιατί κάτι σε βασανίζι δεν μου το βγάζις από το μιαλό. Δικέομα. Να ξέρις ομως πος ίμε πραγματικός φίλος. Σκέφθικα καλά και κατάλαβα τι θα πι να πλέο στηνν εθνικί στο χόρο και τις ιμέρες. Έσί το ίπες αλιός μα δεν θιμούμε πος. Όμος κατάλαβα τι ίθελες να πις Έχο ακούσι μερικές φορές στι τιλλεόρασι να μιλούν για αυτό Ένας από τι θεσαλονίκι. Αντα να δούμε πότε θα ξιπνίσις παλι
ο παράξενος

ksenos είπε...

Να που ξύπνησα.
Χαίρομαι που με σκέφτεσαι.
Οντως κάτι με βασανίζει.
τί να κάνω θα το καταφέρω σιγά σιγά.
αυτές τις μέρες περιμένω μια απάντηση για μια δουλειά. Κάνε μια ευχή για μένα.
εκεί που οδηγάς κάνε μια ευχή.

Το σαββατοκύριακο θα πάω μια μινι εκδρομή στο μεσολόγγι. Το περιμένω πώς και πως.

Αν με ρωτήσεις τι είναι αυτό που με βασανίζει δεν θα μπορέσω να σου απαντήσω.
Η αλήθεια είναι κάτω από την μύτη μας γι' αυτό είναι και δύσκολο να την δούμε.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου. θα κάνο πολές εφχές για σένα κε όχι μόνο όταν οδιγώ. καταλαβα πος ψάχχνις για δουλιά, μα επιδή η δουλιά δεν ίνε κάτω από τι μίτη σου ψαχνις κε για κάτι άλο που σε βασανίζι. θα πας με τι μηχανι στο μεσολόγι?. Παράξενη γη. γεμάτη νερά κε βάλτους, Θα πας πάλι μόνος σου όπος στιν άνδρο?
Πρόσεχε στο δρόμο κάτι συναδελφάκια μου που όταν ίνε πάνο στην νταλίκα κάνουν το νταί. όταν κατεβένουν από την νταλίκα λουφάζουν. Αφτους να τους περνάς κε να μη δίνις σιμασία. ίσε αυτός που ίσε. Αν αυτό που ψάχνις ίνε γινέκα σε καταλαβένω. Πρόσεχε, Ίνε δίσκολο να σε αγαπά μιά γινέκα πραγματικά. όλες κάτι έχουν μέσα στο μιαλό τους. Αν όμως μιά γινέκα σε αγαπίσι πραγματικά τότε γίνεσε θεός. Σε κάνι θεό. Με ίχε κάνι θεό κε την έδιωξα. Πρόσεχε.
φίλε δεν καταλαβένω γιατί σε σκέπτομε κε νέ ρε γιατί να μιν σου το πό σε αγαπό κιόλας κε ασ μη σε ξέρω στη φάτσα . Μέσα μου σε ξέρω, Φτου ρε γαμώ δεν καταλαβένω τίποτα. άν ίμουν μορφομένος μπορί να καταλάβενα.
Καλό σου ταξίδι φίλε.

ksenos είπε...

Σε δύο ώρες φεύγω.
Η μηχανή λαδωμένη γεμάτη βενζίνη.
Το φιλαράκι που θα πάμε παρέα είναι ακόμη στην δουλεία του. Αυτήν την φορά δεν θα πάω μόνος μου.

Θέλω εδώ και αρκετό καιρό να πάω στην λιμνοθάλασσα. Θα βγάλω και φωτογραφίες να σου δείξω.

Ναι ρε φίλε κάτι άλλο ψάχνω. δεν είναι η δουλειά.

Η γυναίκα είναι βέβαια απαραίτητη. Χρειαζόμαστε έναν συνοδοιπόρο. Θυμάμαι τα λόγια του πατέρα ενός αγαπημένου μου φίλου. Οταν παντρεύτηκε είπε στην γυναίκα του: Συνέχισε να πορεύεσαι και θα συνεχίσω κι εγώ μαζί σου.
Θα την βρείς αυτήν που ψάχνεις και άν θές σε παντρέυω κιόλας.
Τι νομίζεις κι εγώ την είχα αυτήν που με είχε θεό και την έδιωξα. Μάλλιστα την έδιωξα με τον πιο άσχημο τρόπο. Δεν της εξήγησα το γιατί. Θεέ μου τι έκανα. Για τρία χρόνια κάθε βράδυ το μετάνιωνα. Δεν ξαναγάπησα ποτέ έτσι. Αυτή ακόμη με σκέφτεται παρόλλο που ανοίγει σπίτι με άλλον.

Κλείνεις το μύνημα λέγοντας : αν ήμουν μορφωμένος κλπ.
Εντελώς άκυρη σκέψη. Αν ήσουν μορφωμένος θα ήξερες να λύσεις μια διαφορική εξίσωση ή μπορεί να ήξερες την οικονομικοκοινωνική κατάσταση του συστήματος του λινχενσταιν. Τι έχει να κάνει αυτό με την ζωή. Οι πιο μορφωμένοι άνθρωποι, είναι αυτοί που έχουν φάει την ζωή με το κουτάλι.

Χθές μου διάβαζε ο πατέρας μου: μεγάλος είναι αυτός που παραμερίζει για να περάσει ο άλλος.

ωραίο είναι να λές ότι αγαπάς έναν άγνωστο. Σε ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε το γράμα σου πολί με συγγίνισε. Άκου πράματα. Συγγινίθικα. Καλό σου ταξίδι φίλε. ¨οταν γιρίσεις γράψε μου πος τα πέρασες. ¨οχι δεν θέλο να πορεβετε εκίνη και να πορεβομαι πλάϊ της παθιτικά. Θέλω να κρατιόμαστε από το χέρι και να πιγένουμε πλάι πλάι. ¨εκανες το ίδιο λάθος με μένα φίλε. Γιατί αφού σε σκέπτετε ακόμα δεν το διαλίη με τον άλο. Άν σε αγαπούσε θα το έκανε. Όταν η γινέκα αγαπά ίνε αδίστακτι. Τίποτα δεν τιν εμποδίζι. Αλά από τότε τίποτα δεν σου έτιχε.? Σου έχω πι πος δεν θέλο να γνοριστούμε αλά αν ίνε για κουμπαριό αλάζι το πράμα. Να προσέφχεσε κε σι για μένα. Ιμε τριανταοχτώ χρονών δεν έχωμπροστά μου πολά χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

φίλε μου. Δεν ξέρο αν γίρισες ακόμα από το Μεσολόγγι. Σκέφθικα μετά πος δεν ίταν μόνο η λιμνοθάλασα Ήταν κε ι γιορτές που κάνουνν επιδί επί τουρκοκρατίας που τους ίχαν κλισμένους κε τρόγαν ποντίκια αποφάσισαν να φίγουν από κι. Τραβίξανε κε αφτί μεγάλο ζόρι.Πιό μεγάλο ζόρι όμος τραβίξανε στο χοριό τις μάνας μου. κε εγο τραβό ζόρι όταν λένε πος επειδί ίμαστε χάλια φτένε ιτούρκι που μας ίχαν σκαβομένους. Τότε ίμαστε καλίτερι γιατί ίχαμε φιλότιμο κε γιατί δεν θέλλανε να τους κάνουν κουμάντο οι τούρκοι. γιαυτό πήραν τα τουφέκια κε τους έδιοξαν. εμίς τόρα θα τα κάναμε αφτά. Δε βαριέσε θα λέγαμς έχουμε την τιλεόρασι και την μπίρα μας ασε τους να κάνουν ότι θέλουν. Κε τι γινέκα να μας απαφτόσουνε τι έγινε? Σκατά λαός 'ιμαστε. άκουσα κε στα νέα ατό που έκανε ο μπάσταρδος ο σινάδελφός μου σκότοσε διό πεδιά στι μιχανί κε τα άφησε κε εξαφανίστικε. Να τον σκίσω τον παλιοκερατά. Σκέπτομε κε εσένα αν γίρισες με τι καλό.
Αφτές τις μέρες γνόρισα μια παρέα από αλβανάκια. Να σου πο πος έχο κε εγό πολί στεναχόρια αφτόν τον κερό δε θα με πιστέψις. πολί στεναχόρια που δεν ίχα ποτέ πιό πολί. άστα να πάνε. ποτέ δεν θα σκεφτόμουν πος τα αλβανάκια θα μου έδιναν λίγι χαρά. ίταν οχτό στην παρέα αλά μου ίπαν πος ίνε πιό πολι. θα τους γνορίσο όλους όταν θα γιρίσο από το ταξίδι. Με κάνανε με τα αστία τους κε γέλασα πολί.
ίνε από δεκαπέντε μέχρι σαράντα χρονόν κε έχουν μεγάλι πλάκα. Πολί πλάκα σου λέο. περιμένο πος κε τι να τους ξανασιναντίσω.
ιμε ο παράξενος φίλος σου

ksenos είπε...

Ευτυχώς γύρισα.
Δεν πήγαμε στο μεσολλόγι τελικά αλλά σε ένα χωριό απέξω από την ναύπακτο.
Περάσαμε πολύ ωραία.

Καταλαβαίνω όταν λες ότι είσαι στενοχωρημένος. ετσι είμαι κι εγώ. Δεν πειράζει όμως. Αρκεί που δεν βλάπτουμε κανέναν. Ετσι σκέφτομαι και παίρνω δύναμη. Τουλάχιστον προσπαθώ να μην βλάπτω.
Πόσες φορές πιάνω τον εαυτό μου να κάνει κάτι κακό και μετά στενοχωριέμαι.

Τέλως πάντων δεν είναι και εύκολο να είσαι ο ιησούς χριστός. θέλει αγώνα.

Στο μεσολλόγι τραβήξανε ζόρι και στο χωριό σου επίσης. Κι εμείς όμως τραβάμε ζόρι. Γιατί δεν έχουμε ελπίδα. Καταστρέφουμε ρε φίλε . Καταστρέφουμε τον πλανήτη όλο και το ξέρουμε. Κάθε φορά που πατάμε το γκάζι, κάθε φορά που πετάμε ένα σκουπίδι. Κάθε φορά που ρίχνουμε λίπασμα στο χωράφι. Κάθε φορά που αφήνουμε το νεράκι να τρέξει . Κάθε φορά που πατάμε ένα λουλουδάκι.

Το λυπηρό είναι ,για μένα τουλάχιστον, ότι δεν έχω σαν τους μεσσολλογγίτες έναν εχθρό να πώ νάτος αυτός είναι . βάλε όλες τις δυνάμεις σου , οργανώσου και φάτον. δεν τον βλέπω.

Εχω θολώσει και δεν βλέπω καθαρά.
Αλλες φορές βλέπω τον εαυτόν μου με την απληστία μου και τον εγωισμό μου. Αλλες φορές βλέπω τους άλλους γύρω μου. Τους συναδέλφους μου τους φίλους μου με τα σκατοπροβλήματά τους. Αλλες φορές βλέπω τους αμερικάνους τους κινέζους τους έλληνες όλους.
Αλλες φορές αναρωτιέμαι. Πόσο ακόμη θα αντέξω?
Μετά πέφτω για ύπνο σαν μια διέξοδο για να ονειρευτώ.

Με ρώτησες για την γυναίκα αυτή. γιατί δεν τον αφήνει. .. Γιατί φοβάται. Τα έχει μοντάρει όλα. Δεν είναι ευχαριστημένη αλλά νοιώθει ότι αυτός θα της προσφέρει αυτό που δεν της έδωσα εγώ: Ασφάλεια.

Μετά από αυτήν εμφανίστηκαν άλλες δύο γυναίκες στην ζωή μου αλλά πάλι τα σκάτωσα. Η δε τελευταία μου γάμησε τον εγκέφαλο. Δεν πειράζει όμως την συγχωρώ.

Οι αλβανοί είναι ωραίοι. Εχουν νοιώσει τι εστί πόνος και μεταξύ τους είναι πολύ δεμένοι. Εμείς τα έχουμε όλα και δεν έχουμε τίποτε. Μας έχει παρασύρει η δίνη της ευρωζώνης σε ένα τρελό παιχνίδι χωρίς όρια. Αυτοί όμως είναι αυθεντικοί και δεν ψαρώνουν με καταναλωτικά δάνεια και αυτοκίνητα και μηχανές και σπίτια και γκόμενες.. Ισως να υπερβάλω λίγο.

Θα προσευχηθώ για σένα όσο μπορώ.
δεν είναι και πολύ εύκολο.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε δε σου κρίβο πος ιχα αγονία.Γιαφτό σίμερα πρω'ι προ'ι 'εψαξα για γράμα σου. εφτιχός γίρισες έλεγα μι μου τίχι κε άλι στεναχόρια. έχις δίκιο. καταστρεφουμε εκί που ζούμε. χτες ίχα πάι σε μια παραλία να ανασανω. Πιό πολλά ίταν τα σκουπίδια από τα λιλάδια. Μια αιδία να ξεράσις. κίτα όμος που το λέμε κε δεν κάνουμε τίποτα. δεν ξέρο αν καπνίζις. αφτοί που καπνίζουν καταστρέφουν κε τα μέσα τους κε το μιαλό τους κε το γίρω τους.
Αφτί ι γινέκα που δεν θέλι να χάσι τι βολί της δεν σε αγαπά φίλε. Τι βολί της αγαπά. Δε σου το λέι γιατί θέλι να έχι κε σένα γι αλαγή. ακου. κάποτε ίμουνα εροτεβμένος με μια παντρεμένη ήταν κε πολί βολεμένι. έλα όμος που ίθελε να ξεβολεφτί για να ίμαστε μαζί. τις έλεγα πος θα το μετάνιοσι. δεν μετανιόνι κανις που ζι απαντούσε. ορέα γινέκα ορέος άθροπος. δεν ίχα μιαλό να τιν κρατίσο. Μου λες πος ι τελεφτέα σου γάμισε τον εκκεφαλο. Δεν καταλαβένω. ίταν πολί έξιπνι κε σε έκανε να σκέπτεσε πολί. ίταν πολί κουτί κε σε αποβλάκονε. Σε αγαπούσε περισότερο από όσο μπορούσες να αντέξις. Τι από όλα? ΄΄οτι κε να σινέβενε όμος γιατί να τι συχορέσις. Σου το ζήτησε? έκανε αφτό που ιχε στο μιαλό της ή στην καρδιά της κε μπράβο τις. Φίλε κάπου σε χάνω. κάτι θέλις να μου πις κε δε μου το λές. Δικέομα. Κανίς μας δεν μπορί να γίνι χριστός. Το θέμα ίνε πος ο Χριστός ίνε μια πρότασι ζοής όπος μου ίχε πί κάποτε σε ένα γράμα της η κουσελού. όσι δέχοντε αφτί τιν πρότασι προσπαθούν να πέρνουν ιδέες κε δίναμη Μου έλεγε καλί της όρα. Άμα ξέρις ότι πέντε κε πέντε κάνουν δέκα κάνις διαφορες πράξις κε σκέφτες κε κάθε φορά το βλέππις μπροτά σου. Αφτές ι σκέψις κε πράξις σε φέρνουν όλο κε πιό κοντά στιν πρότασι. Αλά αν αφτό σου αρέσι να ψάχνις. Για μένα όσι αγαπούν το χριστό ψάχνουν. για μένα το κάνουν αφτό όσι αγαπούν τι ζοί. Χτες στην παραλία ίχα ανίξι το μπουφάν κε τα χέρια μου ήταν σαν να πέταγα πάνο από τι θάλασα. Πέταγα κε έλεγα μιά προσεφχί που μούμαθε η μάνα μου. Πέταγα φίλε πάνο από τα σκουπίδια. Ίπαμε παράξενος

Ανώνυμος είπε...

φίλε πάλι εγό ο παράξενος. Σιμερα πέρασα απο το γραφίο πλιρόθικα κε έφιγα πήγα πάλι στιν παραλία στο σούνιο που ίχα πάι κε εχτές, Σίμερα δε φίσαγε τόσο τρελά όπος χτες, μα πάλι οταν άνιξα το μπουφάν κε τα χέρια μου σα φτερά πέταξα. Μια στιγμί μου ήρθε ι ιδέα να πετάξο πάνο από το βράχο Από εκί ίχε πετάξι κε 'ενας αρχέος βασιλιάσ. ίστερα ίπα πος 'ινε πολί ορέο να βλέπις τα κίματα από ψιλά κε όχι να βουλιάζις μέσα τους. ίστερα σκέφτικα το ζόρι που τραβάς. ίσε θολομένος λες κε δε βλέπις το εχθρό σου. φίλε σε έχουν πικράνι πολί και πολί άνθροπι ι λίγι αλά με σπουδέα σιμασία για σένα? τα λέο σοστά? Εμένα να σου πό δεν με πίκραναν πολί. Γιά να ίμε ιλικρινίς σχεδόν κανένας. Με πίκρανε όμος κάπιος κε ίχε τόση σιμασία για μένα που ίταν σαν να με πίκρανε όλος ο ντουνιάς από τότε που γενίθικα μέχρι σίμερα. τον σεπτέβρι έκλισα τα τριάντα οχτό. Ίταν σαν να έφτινε πάνο στι ζοί μου. Σαν να αποπατούσε.έφαγα τέτια πίκρα που θα πεθάνο νομίζο μαζί της. Ας μι σε μαβρίζο όμος κε εγό με τα δικά μου. Γιατί λες πος τι σιχόρεσες αφτί τιν τελεφτέα γινέκα, Τι κακό σου ίχε κάνι. ίταν κακιά ίταν άδικι ίταν υποκρίτρια ίταν πουτάνα? Τι ίταν. Σου ζίτισε να τι σιχορέσις? Τι έκανε στον εκκεφαλό σου τόσο κακό. Νομίζο πος σε ζορίζο με αφτά που σε ροτό. Αν ίνε έτσι να μου το πίς. Ξέρο ότι ίθελα όλα αφτά να τα κουβεντιάζο με μιά γινέκα που θα με σκεφτόταν σα γινέκα. Όμορφι άσχιμι ξανθιά μελαχρινί μορφομένι αμόρφοτι μεγάλι μικρί ψιλί κοντί δε με νιάζι καθόλου. Να με αγαπάι μονάχα να με ακούι. να με κιτάζι στα μάτια κε να νιόθο πος με αγαπά.
Αφτό μόνο θέλο τόρα πιά/ ζιτάο πολά? Το ξέρο πος ίμε παράξενος.
Φ'ιλε ζιτό σιγνόμι αν σε πικρένο κε γω με τις μαλακίες μου, Αλά σε πιόν να μιλίσο. Νομίζο πος σε σένα μπορό. ίσος επιδί δε σε γνορίζο κε δεν θα σε γνορίσο ποτέ.

ksenos είπε...

πες μου κι'αλλα γι'αυτη.
Γιατι σ εφτυνε?
Δεν κατάλαβα ...αφού έλεγες ότι την άφησες.

Ανώνυμος είπε...

σιγά σιγά ρε φιλαράκι μιν τρελένεσε θα σου τα πό όλα αφτιά να έχις να ακούς. Αφτός που μου έδοσε αφτί τι στεναχόρια που σου λέο ίταν άντρας όχι γινέκα. Ο κολιτός ο αδερφός μου. εγό αδέρφια δεν έχο. αφτός ίταν. τόρα έκανα τον εφτό μου να πιστέβι πος πέθανε όχι πος ζι κε μου φέρθικε 'ετσι. Τώρα στεναχοριέμε γιατί πέθανε ο αδερφός μου. δεν ξέρο αν με καταλαβένις.
Τόρα για τι γινέκα που σου ίχα πί. Τιν πρότη φορά νομίζο που σου μίλισα. Αφτί ίταν ι γινέκα που με έμαθε να σκέπτομμε κε να αγαπό. Αυτί κε ι κουσελού μόνο που τιν κουσελού τιν γνόρισα μόνο με τα γράματα. έχο βρί όμος κάπιες άκρες θα ψάξο να τι βρό από περιέργια. Πος να ίνε αφτί ι γινέκα.
η άλι που γνόρισα κε ίχαμε νταλαβέρι λιπόν την αγαπούσα . Δεν τις το ίχα πι ποτέ. ίξερα πος μμε αγαπούσε κε κίνι κε έκανα τον καμπόσο. τιν πέδεβα λιπόν γιατί νόμιζα πος θα άντεχε τα πάντα ακόμα κε τις προσβολές επιδί με αγαπούσε. Μιά μέρα ήμουν στην Πάτρα κε με πίρε τιλέφονο. μου ίπε πος δε θέλι να με ξαναδί. κε δεν με ξανάδε από τότε. ίστερα εγό κάθισα κε σκέφτικα. Δεν σκεφτόμουν ο μαλάκας πιό πρότα. δεν ίχα κε κανένα να μου πί μιά κουβέντα. Τιν έδιοξα με αφτά που τις έκανα. Κε στο κρεββάτι μου έδινε τα πάντα. Μι μου τα θυμίζις . άστα. πάο να πάρο αέρα κε θα σινεχίσο ίστερα.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε ναμε παλι. ΛΙπόν να μι ξεχάσο πάλι να σου πο πος ξέρο πος ιπάρχουν πολά ι πολά ε πολα ο μμα επιδί δεν ξέρο που μπένι το καθένα για να μι σε μπερδέβο κε κάποτε μου πις σταμάτα με κουρασεσ με τα χάλια γράματα αποφάσισα να χρισιμοιό ένα ι ένα ο ένα ε σίμφονι.
λιπον ι άλι γινέκα που τις έλεγα να μμε κιτά στα μάτια όταν μου μιλά κε μου απάντισε γιατι ανάκρισι θα μου κάνισ τιν ξεπέταξα γρίγορα όπος κε πολές άλες. Για τι μόνι γινέκα που σου μίλισα από τιν αρχί ίταν αφτί ι παντρεμένι που με έμαθε να αγαπό κε να σκέφτομε κε που τις σιμπεριφερόμουνα ασχιμα μέχρι που δεν το άντεξε κε με παράτισε. Φίλε αφτί στο μόνο που έφτεξε ίταν πος με αγαπούσε πολί. δεν έπρεπε να το ξέρο . αλά σου ίπα πος ι γινέκες όταν αγαπούν πραγματικά ίνε αδίσταχτες δίνουν τα πάντα δεν κρατούν τίποτα για τον εφτό τους τα πάντα σου λέο κε όταν σου λέο τα πάντα τα πάντα. τα άλα ίνε γιαλατζί άγάπες. αχ ρε φίλε νάξερες τι παθένο όταν σκέφτομε τι έκανα ο ιλίθιος.
κΕ τόρα ψαχνο. δεν θα ξαναβρό τέτιο αθροπο. μαλακίες ψάχνο ο μαλάκας. Δεν ξέρο γιατί μου γράφις ότι με έφτινε. δεν ίπα εγό πος με έφτινε. ίσα ίσα με ίχε θεό κε δεν το άξιζα. Το πάσχα μπορί να πάο στο χοριό τις μάνας μου. κε ξέρις γιατί. έμαθα πος ΄μένι εκί ι κουσελού αλά δεν ήξεραν να μου πουν σε πιό χοριό ούτε αν ίνε σίγουρα εκί. Θα βρό όμος άκρι. Το δίσκολο ίνε πος δεν ίξεραν να μου πουν το πραγματικό τις όνομα. όμος θα τι βρό Θέλο να κουβεντιάσουμε όπος τότε κε να τις πο τις μαλακίες που έκανα. θα μου πί πράματα που θα μου βγάλουν λίγο βάρος. Δεν ξέρο αν σε ξεμπέρδεψα. αλά γιατί εσί δεν μου απάντισες σε αφτά που σε ρότισα. Γιατί θέλις να σου πό για αφτί τι γινέκα που είχα εκίνο το νταλαβέρι. Δεν ίταν το πρότο τις ζοίς μου. αλά ίταν το πιό σοβαρό. παλιά ίχα αραβονιαστί κιόλας. ένα νιάνιαρο αιδίες. κόρι μιας φίλενάδας τις μάνας μου.
τιν ξεπέταξα κε αφτί χορίς να καταλαβένο καλά καλά τι έκανα.
σου τα ίπα όλα εκτός από τι μου έκανε ο πεθαμένος αδερφός, αν θέλις να στο πο κε αφτό.

Ανώνυμος είπε...

Πίρα πάλι ανάσα. Τιν έλεγαν Αθινά ίχε τρεις κόρες ι πιό μεγάλι τότε πριν δέκα χρόνια ίταν δεκαπέντε.
Όταν με πίρε τιλέφωνο στιν πάτρα δεν το πολιπίστεψα. άσε λέο που θα πάι θα ξανάρθει. Πίρε τα πεδιά τις εμαθα από γνοστούς κε πίγε στιν αμερικι. Από κι ιδοπιισε τον άνδρα τις πος δεν θα ξαναγιρίσι κε αν ίθελε διαζίγιο να του το δόσι. Τότε ο μαλάκας εγό έκατσα κε σκέφθικα. Τα ίχαμε τρία χρόνια. εκείνη τότε ήταν κοντά στα πενίντα. Είχε καρδιά μικρού πεδιού. τις άρεσε να πέζουμε. τις άρεσε ι τρίλιζα. δεν ίξερε κανένας τίποτα. μόνο εγό κε αφτί ίπα τότε θα πάω στιν αμερική. Δεν το αποφάσισα. ίχα τίψις. δεν ίξερα πος θα μου φερθί. αν πίγενα τότε μπορί τόρα να ίμαστε μαζί. άστο ξέχνα το δεν μπορό να μιλό για α υτιν. ο άνδρας της ίχε επιχίρισι. δεν μου ίχε πι τι. φενόταν πάντος πος τα ίχε. τα πεδά τις δεν τα ίχα δι ποτέ από κοντά. μόνο φοτογραφίες. τιν έβαζα πάνο στι μιχανί . τρέχαμε κε φόναζε από τι χαρά της.. κάναμε έροτα μέσα στιν νταλίκα. κάτο από τα δέντρα μέσα στι θ΄άλασσα. παντού τις άρεσε αφτό. τρελενόταν να κάνουμε έροτα παντού στι φίσι. άμα σου λέο πεδί ίταν πεδί. κε τόρα θα ίνε. δεν θα γίνι ποτέ γριά. δεν ίταν πολί όμορφι αλά ξεκαρδιζόταν κάθε τόσο στα γέλια. τόρα με έβαλες στα έματα να ψάξο να τιν βρό. τι ήθελες κε μου τα θίμιζες. απόψε δεν θα κιμιθό. ξέχασα ήταν καστανί κε ίχε γαλανά μάτια.

Ανώνυμος είπε...

Γιά σου αδερφέ. κάποτε μου ίχες γράψι ένα άλο τρόπο που μπορό να σου γράφο αλά δεν κατάλαβα τίποτα. τόρα που γίρισε ΄το αδερφάκι του φίλου μου του το έδιξα κε μου ίπε πος μπορί να γίνι αφτό. έτσι αν σινεχίζις να θέλις να σου γράφο με τον άλο τρόπο τόρα μπορό. εσί δεν μου απάντισες. νόμισα ότι βιαζόσουν να μάθις για αυτί τι γινέκα πο σού ίχα πι. Δεν κατάλαβα γιατί μα σου ίπα ότι ίξερα. σιγά σιγά μπορί να σου γράψο κε άλα . άν σε ενδιαφέρι αλά δεν θα σου πο άλο όνομα γιατί δεν ίνε σοστό. δεν έχι να κάνι όμος αφού σου λέο άλα πιό σπουδέα. Μα θέλο να μου πις τι σου έκανε εκίνι ι τελεφτέα που σου γάμισε τον εκκέφαλο. φοβάμμε πος ίταν πολί κακό. Γράψε μου θέλλο να πάρο γράμα σου πριν φίγο για Ιταλία. αποφάσισα να πάρο δικό μου κομπούτερ. Αφτός 'ινε του αδερφακιού του φίλου μου. μου τον ίχε δανίσι όσο θα έλιπε για να δο αν θα μου αρέσι. τόρα σινίθισα τιν κουβέντα σου κε μου αρέσι. πέθανε κε ο αδερφός μου, ξέρις πιόν λέο κε πολί θέλο να μιλό μαζί σου αν θέλις κε σί.

Ανώνυμος είπε...

Για μόλις γίρισα από το ταξίδι κε ίμε πεθαμένος από νίστα κε κουρασι. ίπα πριν την πέσο να δο για κανενα γράμα σου νομίζο πος αν κιμιθό θα ξιπνίσο μετά απο διο μερες.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε παράξενε οδηγέ νταλίκας. Γράφε και σε αυτο το blog αν διαβάσεις αυτό το σημείωμα. Μου έλειψαν τα καθαρά όμορφα λόγια σου. Είσαι ωραίος. Θέλω να σου γράψω. Αν διαβάσεις αυτό το σημείωμα γράψε μου εδώ την διεύθυνσή σου. θέλω να τα λέμε. Είσαι ωραίος και καθαρός. Θα τα πούμε μεταξί μας.

Ανώνυμος είπε...

γιά σου ρε αναπάντεχε. εσί πάλι που βρέθικες. Δεν θα σε ίχα βρί αν το φιλαράκι μου από δό ο Μινάς δεν ερχόταν να μου δίξι πος ψάχνις για φίλους στο κομπούτερ. Με΄λένε Ξενοφών αλλά με φονάζουν Ξένο κε θα σου γράψο τι διεφθισί μου με τιν συφονία να μι μου ζιτίσις ποτέ να σιναντιθούμε.
πάρε την κε μιν ξεχάσις ποτέ τι σιμφονία μας.

Xenospar@gmail.com